Monday 5 December 2011

BRO BRAPE DAPAT??

Hari ni hari yg gua nanti-nantikan.mane taknye,hari ni gua dapat markah untuk midterm MATH 5 gua.Berdebar-debar hati nak tunggu no giliran gua di panggil.maklom la,lecturer gua cakap 18 orang fail dalam exam ni.Tnggu punye tnggu angka giliran dipanggil ZERO NINE ZERO...ingat paper gua tapi paper membe sebelah rupenye.

Gua tanye membe kat tepi"brape ko dapat?".Membe gua dengan selambe jawab,"cukup-cukup makan je bro",dengan muke tersenyum lebar tambah dengan bangga.Muke menyampah gua balas kat membe gua.NINE ONE ZERO....mane boleh cakap angka giliran gua(bajet privasi).Nombor gua la tu."Mine sir"gua jawab kat lecterur gua.Gua tengok paper gua kemudian gua tutup balik.Membe gua kt sebelah tanye,"bro brape dapat?"dengan senyuman(gua tau senyuman beliau tak ikhlas).Gua dengan selambe(lagi selambe dari membe gua)"lebih-lebih makan bro",sambil tunjuk markah gua yang jauh tinggi daripada beliau.Senyuman sinis jelas terpampang kat muke gua yang tak hensem ni tande gua puas hati.



Sekian...



2 comments:

faaizz d. zul said...

power power,
lepas ni bole bukak kelas tutorial

Kezek said...

memang plan nak bukak kelas tuto..free